Organizacja konferencji w Gdańsku i okolicach

Konferencje i kongresy

Kompleksowa i profesjonalna organizacja konferencji i kongresów to usługa, która jest jedną z głównych działalności firmy JOYEVENT.PL. Dzięki dużemu doświadczeniu w organizacji konferencji i innych spotkań firmowych w Gdańsku otrzymaliśmy rekomendację Gdansk Convention Bureau i znaleźliśmy się na liście Gdansk PCO (Professional Conference Organisers). Kompleksowa organizacja konferencji czy szkolenia w Gdańsku, Gdyni lub w Sopocie polega m.in. na: dobraniu odpowiedniej sali konferencyjnej (mogą to być także obiekty nietypowe tj. statek, hala poprzemysłowa na konferencję), zapewnieniu hotelu, organizacji obsługi konferencji a także przeprowadzeniu rekrutacji i rejestracji gości konferencyjnych. Służymy także profesjonalną pomocą przy uroczystościach wmurowania kamienia węgielnego oraz oficjalnych otwarć obiektów i wydarzeń. Mamy także doświadczenia w organizacji konferencji prasowych oraz uroczystych gali nawet dla kilkuset osób.

Zachęcamy do powierzenia nam organizacji Państwa spotkania biznesowego – nie tylko na Pomorzu.

ORYGINALNE MIEJSCE NA KONFERENCJE

Wybór odpowiedniego miejsca na konferencję jest jednym z fundamentalnych zadań jakie należy wykonać przy planowaniu konferencji. Tradycyjne sale konferencyjne czy duże sale kongresowe oferuje większość hoteli. Każde pomieszczenie na konferencję powinno być jednak dobrane do indywidualnych potrzeb klienta. Ważna jest optymalna wielkość sali konferencyjnej, jej nagłośnienie, oświetlenie czy możliwy układ siedzeń. W ustaleniu tych wszystkich parametrów pomagamy naszym Klientom. Specjalizujemy się także w organizacji konferencji w nietypowych miejscach. Adoptujemy poindustrialne hale, magazyny czy przygotowujemy jachty i statki na potrzeby organizacji oryginalnej konferencji.